• Три списъка за всеки предприемач

    Три списъка за всеки предприемач

    Толкова често повтаряме, че да си предприемач е страхотно, че вече не ни останаха аргументи. Все пак, ще ги повторим – сам сте си шеф, разполагате се свободно с времето си и взимате важни решения. Предприемачеството, все пак не е само това.

    Три списъка за всеки предприемач

    Толкова често повтаряме, че да си предприемач е страхотно, че вече не ни останаха аргументи. Все пак, ще ги повторим – сам сте си шеф, разполагате се свободно с времето си и взимате важни решения. Предприемачеството, все пак не е само това. То идва с много отговорности, понякога изисква непрестанна работа и предприемачът трябва да умее да поема рискове.

    Организацията е много важна част от бизнеса. Именно затова, всеки предприемач трябва да познава силата на списъците. Представяме Ви три списъка, които значително ще улеснят работния процес и ще гарантират, че няма да забравите нищо важно.

    „Да бъда“
    Добър лидер, добър шеф, човек за пример, по-добър и така нататък. „Човек се превръща в това, в което вярва“ и тази поговорка не може да бъде по вярна. Когато си поставите цели и ги запишете черно на бяло е много по-лесно да работите за тях. Целта на този списък е да Ви мотивира и няма значение дали имате идея как да постигнете целта си. Запишете я и идеите ще дойдат сами.

    „Неща, които някой трябва а свърши“
    Когато давате задачи на своя екип е добре да си ги записвате в отделен списък. Така ще следите процеса постоянно. Освен това, когато управлявате бизнес няма как да се занимаете с всичко. Така че е най-добре да прехвърлите по-рутинните задачи към екипа си, за да можете да се фокусирате над по-важните аспекти на бизнеса.

    „Неща, които трябва да свърша“
    В този списък трябва да впишете всичко, което трябва да свършите за определен период от време. Най-добрия вариант е да изготвяте подобен списък всяка седмица. Разбира се, тук е важно да прецените кои задачи могат да бъдат изпълнени в срок от една седмица и кои – не. Гледайте реалистично и не се затрупвайте със задачи, защото така ще повлияете негативно на производителността.

    предприемачество списък със задачи организация на хора добра организация в офиса

    Оценка на новината

    0