В днешно време хората са станали по-скептични към обещанията на различни марки. Някои компании не осъзнават, че най-добрата реклама е да дадеш обещание и да го спазиш. Ако един бизнес повтори това упражнение с всичките си клиенти, то със сигурност бранда ще успее, независимо дали ще е след месец или след година.
Според някои експерти, хората купуват, когато дадена марка надхвърли очакванията им. Или иначе казано – на емоционално ниво. Тъговията е именно това – емоция. Ако успеете да дадете на клиентите си емоционално преживяване, свързано с продукти или услуги, то бъдете сигурни, че ще успеете.
Ето и още три неща, които трябва да повтаряте постоянно и които ще отличат максимално продукта Ви.
Създайте връзка
Направете си блог на компанията, където да публикувате различни новини относно продукти и услуги, мнения на клиенти и отговори на често задавани въпроси. Добавяйте линка към блога си във всяка своя публикация, за да го популяризирате.
Постоянство
Една добра реклама не може да поддържа целия бизнес. Бъдете постоянни в създаването на нови и добри реклами и връзка с клиентите си. Постоянството трябва да е водещо във всяка дейност на компанията Ви.
Лично отношение
Изграждането на мрежа от клиенти е трудно, но още по-трудно е задържането им. Създавайте си нови контакти и насочвайте рекламата към тях, но никога не забравяйте редовните си клиенти. Може да помислите за специални VIP промоции, които са насочени към лоялни клиенти. Така ще създадете доверие и добра връзка с потребителите.
Как да помогнете на бранда си да успее
В днешно време хората са станали по-скептични към обещанията на различни марки.