• 6 грешки на собствениците на бизнес, които пречат на развитието

    6 грешки на собствениците на бизнес, които пречат на развитието

    Всеки, който управлява бизнес търси начини да привлече повече клиенти и да увеличи печалбата си.

    6 грешки на собствениците на бизнес, които пречат на развитието

    Всеки, който управлява бизнес търси начини да привлече повече клиенти и да увеличи печалбата си. За съжаление много малко от предприемачите успяват да постигнат тези цели. Истината е, че това може да бъде е следствие на неправилно позициониране на пазара. А, това неминуемо води до много по-ниски продажби и по-малко клиенти.

    Ето и няколко съвета, които биха могли да Ви помогнат:

    1. Твърде много говорите за себе си – истината е, че клиента не иска да слуша за предимствата на Вашия продукт. Товам което иска да знае е как тези предимства ще решат проблема му.

    2. Не се отличавате от конкуренцията – ако не се отличавате с нищо от конкурентите, които предлагат същия продукт или услуга, то как си гарантирате, че клиента ще избере именно Вас. Всеки от нас търси решение на определен проблем в Google и ако Вашата компания не се отличава с нищо, то е нормално потока от клиенти да бъде по-нисък.

    3. Не достатъчно ясен маркетинг – ако объркате клиента с маркетинговото си послание не очаквайте той да се превърне в клиент. Посланието Ви трябва да бъде ясно и точно, представяйки Ви в най-добрата светлина.

    4. Не се фокусирате над определена група – твърдението, че ако се отворите към всички ще привлечете повече клиенти е напълно грешно. Това, което върши работа за един не е подходящо за друг. Определете си целева група и насочете усилията си към тях.

    5. Конкурирате се по цена – клиентите не винаги избират най-ниската цена. Освен това винаги ще има някой, предлагащ по-ниска цена за същата услуга.

    6. Взимате твърде малко – много компании определят изключително ниски цени, макар че не печелят достатъчно. Не подценявайте работата си и се отървете от страха, че клиентите ще Ви напуснат ако повишите цените.

    бизнес целева група развитие на бизнеса позициониране

    Оценка на новината

    5.00