• Популяризирайте бизнеса си с тези няколко стъпки

    Популяризирайте бизнеса си с тези няколко стъпки

    Вашата марка трябва да бъде различна, за да бъде успешна. Имиджът е изключително важен за клиентите и играе важна роля в изграждането на добри взаимоотношения с настоящи и бъдещи клиенти.

    Популяризирайте бизнеса си с тези няколко стъпки

    Вашата марка трябва да бъде различна, за да бъде успешна. Имиджът е изключително важен за клиентите и играе важна роля в изграждането на добри взаимоотношения с настоящи и бъдещи клиенти.

    Добрата репутация идва в резултат на много усилия. Ще Ви е нужно време да докажете себе си и бранда си като марка, която заслужава внимание и лояност. Ето няколко съвета, които могат да помогнат.

    1. Бъдете това, което сте
    Модата не винаги е това, което ще Ви помогне да намерите мястото си на пазара. Днес е модерно да не бъдеш модерен и да изграждаш свой собствен стил. Съсредоточете се над това да предлагате нещо, от което хората имат нужда, дори и то да не Ви изглежда много „готино“.

    2. Поддържайте контакт
    Ясно е, че трябва да имате постоянен контакт с клиентите си. Онлайн присъствието е важно, а ако имате и чат форма във Вашия сайт това ще Ви помогне винаги да реагирате бързо и адекватно. Срещите очи в очи, обаче са много по-важни. Чрез тях можете да разберете точно какво ядосва клиента, какви са неговите препоръки, кои са нещата, които му харесват. Добра идея е и да ходите на различни събития, на които можете да се запознавате с потенциални клиенти. Това е по-добра алтернатива на телефонните обаждания и мейлите, които ежедневно пращаме. Лице в лице е много по-лесно и много по-интересно да се разказва за нещо, което би било полезно на Вашия събеседник.

    3. Разкажете историята си
    Клиентите се доверяват много повече на марка, чиято история знаят. Не е нужно Вашата компания да е на пазара 20 години. Достатъчно е да разкажете за развитието си от началото до настоящия момент. Доказано е, че потребителите се влияят най-често от емоциите, които една марка оставя у тях. Нали познавате рекламите на Coca-Cola? Те са пълни точно с това – с чувства. И някак подсъзнателно на всички ни се допива Coca-Cola някъде около Коледа.

    4. Присъствие в социалните мрежи
    Най-добрата платформа за изява днес са социалните мрежи. Чрез тях бранда Ви ще премине границите на страната Ви и ще достигне нови клиенти. Цели 67% от потребители на социални мрежи казват, че търсят информация за дадена компания, продукт или услуга в някоя от най-големите мрежи в света. Проучете какви са възможностите Ви в социалните мрежи. За да изградите силно присъствие, обаче ще Ви бъде нужно много търпени и ще Ви коства много усилия и време. Добре е да се свържете с екип, който вече има опит в поддръжката на страници в социалните мрежи. Те знаят как да публикуват и колкото точно, за да помогнат на потребителите да запомнят логото и бранда Ви.

     

    социални мрежи популяризиране на бизнес бранд популяризиране на марка

    Оценка на новината

    0