Когато някой инвестира пари в компания или в нов продукт, първите въпроси които се появяват са: „Това необходимо ли е“?, „Дали и колко дълго ще бъде успешно“?, „Какво може да се обърка с тази придобивка“?
Затова, когато инвестирате, уверете се, че проектът има потенциал да прави пари за вас в перспектива. Представяме ви 4 неща, които всеки стартиращ бизнес трябва да следва през тази година:
1. Правилото „200“
Ако искаш клиентите да идват при мен, е необходимо да се свързвам с 200 души всеки месец, по телефон, лично или по електронната поща. За да направите нещата по-лесни, просто си поставете за задача да се свързвате с 10 човека, всеки работен ден.
Ако очакваш клиентите сами да дойдат при теб - няма да стане. Ако случайно стане, то те са много малко. Когато инвестираш време, пари и енергия, за да достигнеш до тях, ще се радваш на множество клиенти и на много по-добри резултати.
2. Присъствие в интернет
То е задължително, ако искаш да си водещ в своята сфера. Също така запомни следните факти:
- В Гугъл има около 59 милиарда търсения всеки месец.
- 44% от онлайн продажбите, стават след търсене в интернет-търсачките.
- 59% от потребителите търсят в Гугъл, опитвайки се да намерят фирма, с по-добра репутация.
- Над 60% от потребителите използват търсачките, за преглеждане на продукти и осъществяване на покупки.
Силното онлайн присъствие е от изключително голямо значение. Например компании като Hub Spot (САЩ) и Price Raja (Индия) не напускат границите на своите страни, но са мултимилионни компании, благодарение на тяхното онлайн присъствие.
Инвестирай в създаването на блог и уебсайт, където можеш да привлечеш потенциални клиенти.
3. Конструктивно мислене.
В днешния свят, пълен с отговорности е много важно, да проявиш задълбочено мислене. Някои не могат да се концентрират, ако не са на тихо и спокойно място и им е необходимо време да помислят за проблемите. Не бъди един от тях. Научи се да мислиш иновативно. Мисли за това как да увеличиш своя оборот, своите клиенти, как да си една крачка пред конкуренцията. Помисли за проблеми, които не съществуват и по какъв начин биха могли да се отстранят. Наистина може да загубиш време в процеса на мисленето, но в крайна сметка ще разбереш, че си заслужава.
4. Какво прави твоята конкуренция?
Всички бързо развиващи се компании имат ясна стратегия. Инвестирай време, пари и усилия, за разбереш кои са те и какво правят, за да са толкова добри?
Разбий стратегията на своя конкурент! Разбери какви са неговите стъпки, за да има първокласен продукт и да е успешен. Как можеш ти да използваш тези стъпки? Проучете внимателно тяхната стратегиите им за привличане на клиенти и ако можете се възползвайте от тях.
Следвайте тези съвети и ще се справите по-добре, от колкото някога сте очаквали.