• Японски магазини "наемат" интерактивни служители

    Японски магазини "наемат" интерактивни служители

    Softbank смятат да експериментират с магазина за телефони, който ще се обслужва от Пепър роботи, но идеята им в дългосрочен план е да вградят 2000 робота в собствената си търговска мрежа.

    Японски магазини "наемат" интерактивни служители

    През миналата година, японската компания Softbank пусна на пазара емоционалния робот Пепър. Той беше изкупен буквално за секунди, а в момента компанията подготвя Пепър за различни дейности и бизнес приложения. Softbank обявяват, че в края на март ще открият магазин за телефони, който се обслужва само от роботи Пепър. Пепър е в състояние да проведе кратък разговор с клиентите, да им даде съвет и да подпише договор.  Интерактивният служител вече обслужва първите си клиенти в магазини на Nestle в Япония.


    Softbank смятат да експериментират с магазина за телефони, който ще се обслужва от Пепър роботи, но идеята им в дългосрочен план е да вградят 2000 робота в собствената си търговска мрежа. В края на февруари пък, компанията ще пусне софтуер, който ще помага на робота да комуникира с клиентите и да проследява поведението им. 


    В началото на януари IBM и Пепър се споразуяха за интеграция между суперкомпютъра Watson и Пепър. Това ще помогне на робота да разбира по-добре човешките емоции, да общува по-лесно с потребителите и да се научи да събира информация от социалните мрежи.


    Пепър функционира с базирана на облак платформа за изкуствен интелект и е способен да имитира езика на човешкото тяло. 

     

    изкуствен интелект Япония Пепър робот Пепър емоционален робот Softbank

    Оценка на новината

    0