В момента Индия е най-бързоразвиващият се пазар в света и всички големи фирми и марки се борят за пазарен дял там. Samsung се опитват да си върнат пазарния дял в Индия, чрез нови приложения насочени към безопасността на мотоциклетистите, а Apple подготвя нови стратегии за навлизане на индийския пазар.
Дълго време Samsung беше лидер по продажби в Индия, но изгуби позиции, заради местните конкуренти и китайските марки, които предлагат по-ниски цени. Очевидно обаче, че Samsung възвръща позициите си в страната, защото към февруари 2016г. пазарният дял на компанията в нарастнал до 30%, в сравнение с последното четиримесечие на 2015г., когато беше 28,6%.
За сметка на Samsung, Apple не са особено желани в Индия и през последното четиримесечие на миналата година компанията е държала едва 2% пазарен дял в Индия. Вероятно това се дължи на по-високите цени на телефоните на Apple.
Samsung отдава силните си продажби на продуктите си от среден клас, особено на новата линия телефони Galaxy J.
Разбира се и функцията пригодена специално за мотоциклетисти усилва търсенето на сматфоните на Samsung. Когато новата функция е активирана, тя известява човека, който се обажда, че притежателят на телефона кара в момента и не може да отговори.
Други услуги за индийските потребители включват модели с по-дълга издръжливост на батерията и възможност за използване на по-малко данни.