Facebook продължава да надминава всички очаквания. Социалната мрежа вече има над 1.6 млрд. посетители, като половината от тях използват мрежата всекидневно. Американците толкова много са се пристрастили към приложенията на Facebook, че прекарват около 1/3 от времето си в него. Два пъти по-малко, те използват Google или Youtube. Обемът на данните, които събира Facebook за потребителите, му помага да стане втората най-голяма рекламна компания в света при мобилните утройства.
До голяма степен, социалната мрежа печели много потребители заради приложения като WhatsApp, Instagram и Facebook Messenger. Плановете на основателя на Facebook- Марк Зукърбърк са Messenger да стане „специалист по всичко“. Чрез него ще може да се поръчва, резервира и плаща, което логично ще доведе и до много нови корпоративни клиенти. Освен това, бъдещите планове за социалната мрежа включват надграждане на традиционните видео-разговори. В тях се посочва за изграждането на виртуално пространство, в което двама души, които са на далечно разстояние, ще могат да бъдат заедно на „едно място“, да играят игри или да работят.
Благодарение на всичко това, Facebook получава солидни приходи от реклама пазарната капитализация на компанията достига до 325 млрд. долара днес, което не оставя никакъв шанс на неговите конкуренти.
Статистиките показват повече нови потребители в социалната мрежа, прекарващи все повече и повече време там. Зукърбърг се надява, че Facebook ще се превърне в дори по-голяма част от мобилната екосистема в бъдеще. А да бъде полезен, освен пристрастяващ, може да означава още нови хора, използващи Facebook.