Facebook се развива ежедневно. Всеки ден се правят промени по дизайна на социалната мрежа, функционалността й и цялостната й визия. От скоро обаче, желанието на ръководителите на Facebook е, мрежата да се превърне в нещо повече от платформа за споделяне на клипчета и харесване на снимки.
От компанията постоянно търсят начини да променят Facebook така, че да се превърне в среда, която осигурява на потребителите си максимално много услуги.
В началото на лятото, Facebook въведе опция за пазаруване през сайта. Концепцията позволява на различни фирми и компании да продават продуктите си директно от своята фейсбук страница, без да се налага потребителя да излиза от нея.
От скоро тази услуга е активна и у нас, като единствено плащането се извършва в уеб сайта на търговеца. В останалите страни не е така, там плащането може да бъде извършено през платежната система Stripe.
Всяка компания или фирма, която има страница във Facebook може да добави такава опция в нея. Функцията позволява и качването на собствен каталог с продукти и цени.