Google е една от най-иновативните компании в световен мащаб. Гигантът постоянно ни изненадва с различни нови технологии и определено диктува тенденциите в технологиите. А, сега планира да диктува и модните тенденции.
На седмицата на модата Google обяви, че ще работи съвместно с Ivyrevel, който е част от бранда H&M.
По отделно двете компании са заели стабилни позиции на пазара в своите сфери, а заедно планират да постигнат невиждани резултати. Тяхната обща работа е по разработката на мобилно приложение, което ще предлага персонална рокля на потребителя според повода.
Как работи?
Data Dress събира информация за потребителя в продължение на седмица. Приложението взима в предвид всички навици – кои заведения обича, дали излиза, когато вали, любими магазини, какви ястия предпочита, дали живее в район, където е студено или горещо, дали спортува и други.
След като софтуерът събере нужната информация, алгоритъмът я обработва, избира материя, кройка и цвят, които подхождат, както на човека, така и на повода.
След това потребителя може да избира между три варианта – бизнес, парти или вечерна рокля.
Към крайния тоалет се добавят автоматично различни аксесоари, които биха били подходящи.
Резултатът е абсолютно персонална рокля, подхождаща на модните тенденции. Потребителят може да купи моделът, а Ivyrevel ще го изработи и изпрати навреме за събитието.
Все още не е ясно дали стойността на дрехите ще бъде една и съща или ще се определя от материята, дължината и сложността й. Приложението ще бъде достъпно в beta версия още тази седмица.
Google и H&M превземат модния бранш с иновативно приложение
Google е една от най-иновативните компании в световен мащаб.