Google Analytics 360 Suite ще промени играта за предприятията. Това е пакет от 6 продукта на Google Analytics. Два от тях са ребрандни, а другите четири са съвсем нови.
1. Google Optimize 360
Този продукт за тестване и персонализиране на уебсайтове помага на специалистите по маркетинг много повече възможности. Те могат да видят няколко варианта на сайта, след което да изберат версията, която работи най-добре за всяка аудитория.
2. Google Audience Center 360
Това е платформа за данни, която помага да „изучите“ клиентите си и да намирите повече, канали, устройства и кампании. Тя предлага родна интеграция с Google и DoubleClick и е отворена за доставчици на данни от трети страни.
3. Google Data Studio
Продукт за анализ и визуализация на данни, който интегрира данни във всички продукти и други източници на данни - превръщайки ги в богати, интерактивни отчети и табла за управление. Вграденото сътрудничество и споделяне в реално време се основава на технологията Google Docs Technology.
4. Google Attribution 360
Тази услуга помага на рекламодателите да получават информация за всички маркетингови инвестиции, като използват техники за моделиране на кръстосаното каналиране и моделиране на маркетинговия микс.
Google Analytics Premium вече ще бъде Google Analytics 360, но няма промяна в функциите.Същото става и с Google Tag Manager и се превръща в Google Tag Manager 360, отново без промяна на функциите. Те ще поддържат едни и същи SLA Premium Levels, както преди - това беше единствената разлика между безплатната и Premium версията на GTM преди.
Google Analytics 360 Suite е група платени продукти, насочени към предприятията. Досегашните продукти на Google са изключително полезни, но пък са безплатни за всички. За момента няма данни това да се промени.
С какво се различава Google Analytics 360 Suite?
1.Google Optimize 360
Продуктът за тестване и персонализация. Tова е стандартен инструмент за тестване на A / B и многовариантен тест, при който търговците могат да покажат на потребителите многобройни варианти на сайта си.
2.Google Data Studio 360
Това е нов продукт за анализ и визуализация на данни - друг играч, който ще промени нещата. "Продуктът интегрира данни във всички продукти на Google Analytics 360 Suite и дори в други източници на данни - превръщайки ги в богати, интерактивни отчети и табла за управление.”, казват от Google.