От 1 юни 2018 г., Сирма Груп Холдинг пусна обновен сайт на групата в двуезична версия и представи нова корпоративна визия. Сайтът Sirma.bg се отличава със съвременна визия, адаптирани за мобилни устройства дизайн и съдържание, и е изцяло в синхрон с актуализираната в началото на годината корпоративна стратегия на групата.
През февруари 2018 г. компанията обяви своята „Стратегия за развитие и растеж 2022“ . Сред основните акценти са консолидиране на технологиите, свързани с различни приложения на изкуствения интелект – обработка на естествен език, анализ на текст, изображения, видео, машинно обучение, компютърно зрение и т.н. Тези технологии са развивани от самото създаване на Сирма, от различните дружества в групата, а натрупаното знание и технологична специализация са материализирани в различни софтуерни решения. В момента се извършва оптимизация на продуктовото портфолио, унифициране и продуктизиране на решенията.
Ключов аспект на новата стратегия е дефинирането на новата платформа SENPAI (Sirma Enterprise Platform with AI), която се развива и все още има области, където предстои интензивен R&D.
Компанията изгражда своята облачна инфраструктура, с унифицирани интерфейси към различните модули на SENPAI. Това ще позволи да се правят много бързо прототипи, да се експериментира с нови продукти, да се изпълняват проекти, свързани с въвеждане на изкуствен интелект в организициите по една и съща методология, ефективно и бързо.
Нов елемент е отварянето на Сирма към външни имплементационни партньори и клиенти. Стартегическото партньорство с трети страни ще доведе до включване на технологичните решения на компанията в техните екосистеми.