• "Идео Груп" за популярността на блогърите

    "Идео Груп" за популярността на блогърите

    Презентирането на личния стил, начина на живот, визията за света или за различни аспекти от него е сладко предизвикателство за много хора и у нас, и в чужбина

    "Идео Груп" за популярността на блогърите

    През последните години все по-популярни, особено сред младите хора  у нас, са професиите на блогърите и влогърите. Съществува мнение, че за да станеш влогър, първо трябва да си се реализирал като успешен блогър, с висок рейтинг и достатъчен брой последователи.

    Качването на авторски видеа и текстове в интернет обаче е различно предизвикателство. Не е сигурно например, че човек, който умее да пише добре подредени, оригинални и интересни текстове, ще е достатъчно добър в опаковането на същите тези текстове като мултимедиен продукт.

    Презентирането на личния стил, начина на живот, визията за света или за различни аспекти от него е сладко предизвикателство за много хора и у нас, и в чужбина.

    Факт е, че у нас има достатъчно успешни блогъри и влогъри с дългогодишни успехи в сферата. Именно те, успелите, са заразяващият пример, който примамва все повече и повече начинаещи да опитат да „излъчат себе си“ в Мрежата. Интернет пространството и социалните мрежи предоставят много  възможности за реклама на  блоговете, видеоблоговете и темите в тях. Има обаче и достатъчно тънкости, заложени още в самото изграждане на конкретната платформа, от които също до голяма степен зависи успеха на този тип начинание. По един или друг начин, най-често на принципа „проба-грешка“ вече успелите са наясно с тези тънкости. Какво да правят обаче начинаещите?

    Като дългогодишни и доказани експерти в изграждането на корпоративни сайтове, мобилни приложения и онлайн магазини, специалистите от Идео Груп обобщават трите основни правила за всеки, решил да се впусне в този тип предизвикателство.

    Панел- удобната и лесна за употреба административна част, която пести време и усилия на ползвателя, за да може той да се концентрира върху най-важната – творческата част на един блог или влог. Изработката и поддръжката на личното присъствие в Интернет  предполага ежедневна актуализация на информацията. Лесният за употреба административен панел е от водещо значение за това. Основна идея на собствениците на блогове е информацията, която представят, да бъде актуална спрямо преживяванията им. Затруднения при обновяването на информацията са недопустими.

    Тематика- Не би било редно предвид безкрайния хоризонт за лични идеи и авторски текстове, които предоставя блога на автора си, да се налагат някакви ограничения, но една от тайните за печелене на  последователи, а от там и на успеха на блога, се крие именно в ясната му тематика. Изкуство, автомобили, пътешествия и още стотици други теми могат да бъдат избрани от автора на блога, стига той да има какво да каже. Категорично наложени през годините остават правилата за таргет групите и правилния подбор на интернет аудиторията, които също могат да бъдат консултиране от експертите на Идео Груп.

    Име- Добре избраното име е една от най-директните стъпки към успеха на даден блог, но също така е нелека за решаване задача. Клиентите на Идео Груп могат да разчитат на опита и креативността на консултантите и при тази важна стъпка – избирането на домейн име. Двата изпитани и доказали се във времето подходa, са име, свързано с това на собственика или име, обобщаващо тематиката на бъдещия блог. И при двата обаче има достатъчно много на брой изисквания , които усложняват задачата – домейн името трябва да е кратко, лесно за произнасяне, ефектно, без символи и цифри в него. Именно при тези допълнителни тънкости експертизата на Идео Груп може да се окаже решаваща за блестящата кариера на всеки бъдещ блогър.

    Идео Груп програмиране Блог Влог успешен блог

    Оценка на новината

    5.00