Първа инвестиционна банка предоставя възможност на своите клиенти да подписват дистанционно документи бързо и лесно, без да е необходимо посещение в офис на трезора. Независимо от начина на кандидатстване за потребителски кредит - на място или през интернет, при одобрение клиентите могат да подпишат документите през „Моята Fibank", Мобилното приложение или чрез Квалифициран електронен подпис (КЕП), издаден от Evrotrust. Банката стартира пилотно дистанционното подписване с предлагането на един от най-популярните й продукти - потребителски кредит за физически лица.
Клиентите на Fibank ще получават пълния пакет от документи. Те ще могат спокойно да се запознаят с тях у дома или в офиса си, и да ги подпишат с един бутон. Няма да е необходимо разлистване на десетки страници и полагане на подпис върху всяка от тях, обясняват от Fibank. Нужна е активна регистрация в „Моята Fibank" и средство за подпис - хардуерен или софтуерен Token. Дистанционното подписване може да се използва от всеки компютър с интернет.
За клиентите, които нямат регистрация за активно банкиране в „Моята Fibank" и Token, Fibank е осигурила възможност за подписване и чрез Квалифициран електронен подпис, посредством мобилното приложение на Evrotrust. Те трябва да разполагат със смартфон или таблет с предна камера и да се регистрират в мобилното приложение на Evrotrust.
Иновативното решение за подписване на документите за кредит не променя вътрешните процедури при кандидатстване и одобрение, които остават същите като при посещение в банков офис, напомнят от Fibank. Дистанционното подписване е напълно безплатно за всички клиенти на банката. При желание, клиентите могат да получат и своето хартиено копие на документите в офис на Първа инвестиционна банка.