60% от неправителствените организации по света не разполагат с политика за управление на рисковете, свързана с информационната сигурност, а 74% не предприемат критично важни мерки за защита дори на електронната поща. Данните са от проучване на Microsoft. Повечето от организациите с нестопанска цел по света имат под 10 служители.
В тази връзка Microsoft обявява няколко нови предложения:
1.) интегрираното облачно решение Microsoft 365 Business, което включва офис пакета, използван от всички компании по света, с добавени възможности за управление и защита на устройствата;
2.) центърът за дигитални умения за НПО Microsoft Digital Skills Center for Non-profits;
3.) комплектът инструменти за управление на проекти Operations Toolkit.
За НПО с до 10 работни места е предназначено интегрираното облачно решение Microsoft 365 Business на глобалната компания. То обединява високата продуктивност на Office 365 (включително Office десктоп приложения), Windows Professional и възможности за защита и управление на устройства, за да помогне на нестопанските организации да работят ефективно и да разширяват дейността си в сигурна среда. НПО-та могат да добавят и допълнителен потребител, ако желаят да разширят услугата, срещу допълнително заплащане.
Microsoft Digital Skills Center for Nonprofits (за нестопански организации), в партньорство с TechSoup, е учебна платформа с много обучения (включително Word, Excel, Teams, и други) и полезно съдържание, което да помогне на потребителите да използват технологиите ефективно. Съдържанието се обновява постоянно с нови теми и курсове.
Microsoft Nonprofit Operations Toolkit ще бъде достъпен от 1 октомври през партньорите за облачни решения. Създаден върху Power Platform, целта му е да помогне на малките организации с нестопанска цел да внедрят ефективни процеси за управление на проекти, като едновременно намалят разходите и повишат доверието на дарителите. Решението е готово за ползване и включва PowerApps, Flow, съхранение в облака и Excel.