• Потребителите на Apple похарчиха 1,4 милиарда долара за App Store за една седмица

    Потребителите на Apple похарчиха 1,4 милиарда долара за App Store за една седмица

    Клиентите на Apple (AAPL) sa изразходили с около 16% повече средства през 2019г. за приложения, спрямо година по-рано

    Потребителите на Apple похарчиха 1,4 милиарда долара за App Store за една седмица

    Собствениците на iPhone и iPad имаха доста натоварване в края на 2019 г.
    Клиентите на Apple (AAPL) изразходват 1,42 милиарда долара за приложения между Бъдни вечер и Нова година, 16% скок от 2018 г., съобщи Apple в сряда. Само на Нова година, компанията заяви, че е поставила еднодневен рекорд за продажби от 386 милиона долара за приложения, годишно увеличение от 20%.
    Разработчиците на приложения са спечелили повече от 155 милиарда долара след откриването на App Store през 2008 г., отбеляза компанията в изявление.

    За потребителите на iPhone най-горещите безплатни приложения бяха YouTube, Instagram, Snapchat, TikTok и Facebook Messenger. В платените приложения най-добрият изпълнител беше Facetune, приложение за редактиране на снимки за iOS или Android телефони, последвано от приложението за планиране на служители HotSchedules и приложението за прогноза за времето DarkSky.
    За геймърите „Mario Kart Tour“, „Call of Duty: Mobile“ и „Fortnite“ направиха списъка с топ 10 безплатни игри. Мобилни игри като „Minecraft“, „Color Bump 3D“ и „Stardew Valley“ бяха някои от топ 10 платени игри.
    Става все по-често хората да харчат големи средства за приложения, а разработчиците на приложения да изграждат нови начини да получават заплащане. Като цяло през 2019 г. App Store на Apple отчете 54,2 милиарда долара продажби, което е с 16,3% повече спрямо предходната година, а потребителите на Android в Google Play са изразходвали 29,3 милиарда долара, което е увеличение в сравнение с 2018 г. от 18,1%, според данни за проследяване на данни Sensor Tower. Google не върна веднага заявка за коментар. Apple не предостави продажби на App Store в своето съобщение за пресата.
    "Потребителите харчат повече като цяло за приложения", казва Ранди Нелсън, ръководител на мобилните проучвания в Sensor Tower. „Все повече приложения откриват способността за по-ефективно осигуряване на приходи, което укрепва долните редове на магазините.“
    Apple заяви в сряда, че от 2008 г. насам разработчиците са спечелили над 155 милиарда долара, а една четвърт от тези приходи са само от 2019 г. Това е след като Apple намали между 15% и 30% от продажбите на приложения.
    Миналата година Apple започна да навлиза в услугите. През 2019 г. тя стартира услуга за абонамент за игри, наречена Apple Arcade, новинарна оферта, наречена Apple News +, собствена услуга Apple + TV и дори разшири финансовите си услуги с кредитна карта с марка Apple.

    „2019 г. беше най-силната година за услуги в историята на Apple“, казва в изявление старши вицепрезидент на Apple за интернет софтуер и услуги Еди Кю. „Въведохме няколко нови вълнуващи преживявания за нашите клиенти, като същевременно установихме стандарта за поверителност и сигурност на потребителите.“
    Новините от сряда бяха оскъдни за подробности за това колко потребители действително играят Arcade, притежават Apple Card или се настройват на Apple TV +. Apple каза, че над 100 милиона активни потребители месечно в САЩ, Великобритания, Австралия и Канада четат Apple News, но тази цифра включва всеки, който посещава платформата безплатно.

    Apple технологии компания икономика Приложения App Store средства Apple Arcade Apple News

    Оценка на новината

    0