• Microsoft Dynamics 365 CRM e сред най-предпочитаните от потребителите системи за управление на продажбите

    Microsoft Dynamics 365 CRM e сред най-предпочитаните от потребителите системи за управление на продажбите

    Системата се интегрира с редица други бизнес решения, като това дава възможност за ефективно управление на всички аспекти от бизнеса и подпомага цялостното му развитие

    Microsoft Dynamics 365 CRM e сред най-предпочитаните от потребителите системи за управление на продажбите

    Софтуерната система Microsoft Dynamics 365 CRM e сред най-предпочитаните от потребителите системи за управление на продажбите. Това показва скорошен доклад на международната изследователска и консултантска компания Gartner. Изследването е изцяло базирано на мненията и оценките на реални потребители, събрани за период от една година.

    “Богатата функционалност и лесното внедряване и употреба са в основата на тази позитивна потребителска оценка. Това са и предимствата, заради които нашите клиенти най-често избират тази CRM система пред конкурентните” - споделя  Александър Хаджидимитров от българската софтуерна компания Тим ВИЖЪН България, която е сред водещите внедрители на софтуерните системи от семейството на Microsoft Dynamics у нас.

    Ето и най-значимите предимства на системата, които я класират на челните места сред предпочитанията на потребителите.

    Кратък срок за внедряване

    Краткият срок за внедряване на решението е една от основните причини то да се класира с една от най-високите потребителски оценки. При близо 60% от запитаните решението е внедрено в рамките на под 3 месеца.

    Богат набор от функционалности

    Microsoft Dynamics 365 притежава богат инструментариум от функционалности, които подпомагат търговския процес и реализирането на повече и по-успешни сделки. Особено ценени от потребителите са лесните навигация и интерфейс, които гарантират ефективна работа с минимални усилия. Сред останалите преимущества на системата са възможността за лесно управление и проследяване на ключови за търговската дейност задачи, повишаване цялостната ефективност на работата и синхронизиране усилията на маркетинговия, търговския и други отдели за постигане на още по-високи резултати.

    Представената в началото на месец април нова версия на решенията от семейството на Dynamics 365 предостави на потребителите още полезни инструменти за управление на продажбите сред които по-прецизно прогнозиране и управление на прогнозите в реално време, улеснено създаване и проследяване ефекта от търговски имейли, по-лесно проследяване и управляване на планирани задачи и активности към клиентите и ред други.

    Осигурява силно конкурентно предимство

    Включените в Microsoft Dynamics 365 CRM богат набор от функционалности, възможностите за анализ и прогнозиране, както и интегрирания в системата изкуствен интелект (AI), подпомагат потребителите в цялостната им дейност и осигуряват на компаниите, които го внедряват, мощно конкурентно предимство.

    Същевременно, като част от семейството на Microsoft Dynamics, системата естествено се интегрира с редица други бизнес решения на софтуерния гигант. Това дава възможност за ефективно управление на всички аспекти от бизнеса и подпомага цялостното му развитие.

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    0