• Акциите на Peloton скочиха в резултат на затворените фитнес зали

    Акциите на Peloton скочиха в резултат на затворените фитнес зали

    Акциите на Peloton скочиха, след като съобщиха за най-големия клас, сформиран някога в резултат на затворените фитнес зали заради кризата с коронавируса

    Акциите на Peloton скочиха в резултат на затворените фитнес залиPeloton

    Акциите на Peloton завършиха деня с 6% ръст в петък, след като компанията заяви, че е сформирала най-големия си клас досега по-рано тази седмица, след като над 23 000 души са излъчвали от дома си.

    Peloton продава фитнес оборудване, включително бягащи пътеки, както и абонаменти за включване в класове онлайн.

    Акциите на компанията са се повишили над 13% от 1 януари, тъй като пандемията на коронавирус държи спортните зали в САЩ затворени, а потребителите търсят възможности да спортуват у дома. Бизнес моделът на Peloton за спортуване у дома изглежда, че е сред малкото, които успяват да процъфтяват, докато като голяма част от техните конкуренти спряха дейност, за да ограничят разпространението на коронавируса.

    Peloton каза в изявление пред CNBC, че повече от 23 000 души са се записали за тренировка на живо в сряда, което подобрява предишния рекорд за потребители в един клас, който беше 19 000. Bloomberg News за първи път съобщи за класа на рекордите.

    Класът в сряда беше първият, който компанията пусна на живо, след като спря работата си по-рано този месец. Класът на рекордите беше излъчен от дома на главния инструктор на компанията Робин Арзон.

    На 15 март Peloton заяви, че затваря магазините си за търговия на дребно, но добави, че ще продължи да излъчва на живо заради епидемията от коронавирус. По-рано този месец компанията обяви, че ще „спре живото излъчване“, след като неин служител се оказа положителен за Covid-19, съобщи The Verge. В момента се обучават инструктори, които да излъчват на живо от домовете си.

    Според анализаторите от CNBC миналия месец Peloton, който направи своя публичен дебют миналата година, може да се окаже "много по-силен", след като бъдат премахнати коронавирусните ограничения.

    „Ще излезем от тази ситуация като една много по-силна компания с много по-голямо търсене“, казва в същото време Джеймс Хардиман на Wedbush.

    Според печалбата за второто тримесечие на компанията, Peloton отчете повече от два милиона членове към края на второто си фискално тримесечие на 31 декември, а тримесечните му приходи нараснаха със 77% до 466,3 милиона долара. Компанията заяви по-рано тази седмица, че ще обяви фискални приходи за третото тримесечие на 6 май.

    САЩ Covid-19 Peloton спортуване у дома

    Оценка на новината

    0