• Cisco с нови бизнес решения за работа и обучение от разстояние след пандемията на коронавирус

    Cisco с нови бизнес решения за работа и обучение от разстояние след пандемията на коронавирус

    Cisco е дал възможности на някои от своите клиенти да създадат отдалечени технологии за работа и образование. Сега комапнията иска да предостави тези възможности на повече организации.

    Cisco с нови бизнес решения за работа и обучение от разстояние след пандемията на коронавирус
    • Cisco е дал възможности на някои от своите клиенти да създадат отдалечени технологии за работа и образование. Сега комапнията иска да предостави тези възможности на повече организации.
    • Докато Cisco остава номер едно в софтуера за конференции като пазар на услуги, Zoom се превръща в по-голяма сила.

    Във вторник Cisco обявиха набор от решения, които организациите могат да използват, за да работят по-ефективно, когато хората са позиционирани на различни места.

    Новите предложения ще включват комбинация от софтуер, хардуер и консултантски услуги и се базират на конкретни решения, които Cisco изгражда за клиентите по време на кризата с коронавируса. Например, едно решение съчетава хардуер и софтуер за видео взаимодействие, за да предложи виртуални посещения на затворници в местата за лишаване от свобода. Друго решение използва Wi-Fi и софтуер за анализи за наблюдение на отдалечените работни места.

    Подобно на софтуера Work.com от Salesforce, който може да помогне на компаниите да върнат служителите си в офиси, инициативата на Cisco представлява зряла корпоративна технология, която иска да се възползва от текущия момент.

    Но въпреки че страната бавно излиза от състоянието, в което бе поставена през тези няколко месеца карантина, Cisco не смята, че е късно да се сключи в играта. „Мисля, че е много рано“, каза главният изпълнителен директор на Cisco Чък Робинс в интервю за CNBC в понеделник.

    Някои организации внедряват каквато и да е технология, с която могат да боравят, каза Робинс. Сега Cisco вярва, че има отвор за по-конструктивни решения.
    „Те искат да предложат това добре обмислено решение и това, което са направили през последните няколко месеца“, каза той.

    Пандемията на коронавирус повиши търсенето на технологии, позволяващи отдалечена работа, обучение и здравни услуги. Като започнем от Zoom, услугата за видеообаждане, която се конкурира с Webex на Cisco. Приходите на Zoom нараснаха с 169% през годината през тримесечието, завършило на 30 април, тъй като броят на клиентите с над 10 служители скочи с 354%.

    Но бизнесът на Cisco, който включва Webex и други активи, намаля с 5% на годишна база през последното тримесечие и не достигна консенсус.

    Cisco задържа позицията си на номер едно в конферентния софтуер като пазар на услуги през първото тримесечие, но в този период Zoom стана по-голяма сила, според доклад в понеделник от Synergy Research Group. По-конкретно, Zoom имаше 28% от пазара през Q1, спрямо 13% спрямо предходното тримесечие, докато Cisco имаше 37%, спрямо 43% преди година

    Cisco получава предимно своите приходи от хардуер като превключватели, които се съхраняват в центровете за данни. Компанията не забравя и за този бизнес. Той предлага експерти, които могат да помогнат на ИТ отделите да надградят локалната си инфраструктура и да осигурят мрежови връзки на служители, които работят от разстояние.

    Дори и след като пандемията приключи, Cisco може да продължи да използва отдалечена работа за собствените си служители, като се има предвид, че тази глава показа, че хората могат да бъдат продуктивни.
    „Като бизнес общност вероятно не сме мислили, че е толкова жизнеспособна“, както се оказа, каза Робинс.

    Той също така каза, че компаниите се движат далеч по-бързо, отколкото са очаквали да позволят отдалечена работа в мащаб.

    Zoom cisco отдалечена работа

    Оценка на новината

    0