• Билетчето за столичното метро вече е дигитално с новата услуга на А1

    Билетчето за столичното метро вече е дигитално с новата услуга на А1

    Покупката на карта за еднократно пътуване за метрото в София е възможна през сайта А1.bg/tickets и мобилното приложение Моят А1 за абонати на телекома.

    Билетчето за столичното метро вече е дигитално с новата услуга на А1

    Нов и по-лесен начин за купуване на билетче за еднократно пътуване в метрото в София стартира от 1 октомври. Клиентите на мобилни услуги на А1 ще могат да се възползват от удобството да закупят билет директно през сайта на телекома или от приложението Моят А1. Специално разработената страница ще генерира автоматично QR код, който на свой ред може да бъде сканиран на турникетите на входа на всяка метростанция.

    Цената на дигиталното билетче от А1 остава 1,60 лв., а сумата се начислява към месечната сметка към телекома. Страницата и приложението работят и за абонати на предплатена услуга, като в този случай сумата просто се приспада от наличния баланс в картата. И това е всичко.  

    Избраният телефон ще получи QR код, който е валиден за вход в метрото до 30 минути от момента на покупката. При всяка успешна покупка се получава потвърдителен SMS, с който клиентът ще намери линк към закупения билет.

    На страницата, на която се генерира уникалният QR код за сканиране, има информация за датата и часа на закупуване, както и кога е използвана картата. По този начин потребителите могат да  удостоверят пред контрольорите на Столична община, че са изрядни пътници.

    За по-лесно разчитане на QR-кода е препоръчително потребителите да засилят яркостта на своето устройство достатъчно, за да се вижда изображението на него.

     

    А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.

     

    A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    5.00