Facebook с нови промени

Собственикът на Facebook Марк Зукърбърг беше заявил, че няма да има ден, в който Facebook да се същия, какъвто е бил вчера. Очевидно Зукърбърг следва това си обещание, защото социалната мрежа се мени всеки ден пред очите ни.

Собственикът на Facebook Марк Зукърбърг беше заявил, че няма да има ден, в който Facebook да се същия, какъвто е бил вчера. Очевидно, Зукърбърг следва това си обещание, защото социалната мрежа се мени всеки ден пред очите ни.

Най-новата промяна във Facebook е алгоритъма на формиране на публикациите, които виждаме на началната си страница. След като промяната бъде направена, социалната мрежа ще даде по-голям приоритет на публикации от роднини, семейство и приятели, като постави на втори план публикациите от групи и страници.

От компанията публикуваха „Ценностите на News Feed-a”, където посочват 3-те си основни ценности: ценност 1 – да се запази връзката между потребителите и техните близки и приятели; ценност 2 – предоставяне на информация и актуални новини; ценност 3 – забавление на потребителите, което се изразява в показване на забавни клипове, снимки и др.

От Facebook  обявиха, че новият алгоритъм няма да е свързан по никакъв начин с каквито и да било нагласи и вярвания. Изказването е породено от факта, че по-рано компанията беше обвинена в симпатии към либералните убеждения. Служителите бяха обвинени в това, че избират публикациите, които да се показват масово възоснова на лични мнения, възгледи и вярвания.

Related posts

Ето кои са най-високоплатените CEO-та в технологичната индустрия през 2023 година

Raspberry Pi излиза на фондовата борса този месец при оценка от 500 млн. паунда

Инвестициите в ИИ ще надхвърлят рекордните 100 млрд. долара

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ