Магазинът на Facebook – вече и у нас

Facebook се развива ежедневно. Всеки ден се правят промени по дизайна на социалната мрежа, функционалността й и цялостната й визия.

Facebook се развива ежедневно. Всеки ден се правят промени по дизайна на социалната мрежа, функционалността й и цялостната й визия. От скоро обаче, желанието на ръководителите на Facebook е, мрежата да се превърне в нещо повече от платформа за споделяне на клипчета и харесване на снимки.

От компанията постоянно търсят начини да променят Facebook така, че да се превърне в среда, която осигурява на потребителите си максимално много услуги.

В началото на лятото, Facebook въведе опция за пазаруване през сайта. Концепцията позволява на различни фирми и компании да продават продуктите си директно от своята фейсбук страница, без да се налага потребителя да излиза от нея.

От скоро тази услуга е активна и у нас, като единствено плащането се извършва в уеб сайта на търговеца. В останалите страни не е така, там плащането може да бъде извършено през платежната система Stripe.

Всяка компания или фирма, която има страница във Facebook може да добави такава опция в нея. Функцията позволява и качването на собствен каталог с продукти и цени.

Related posts

Ето кои са най-високоплатените CEO-та в технологичната индустрия през 2023 година

Raspberry Pi излиза на фондовата борса този месец при оценка от 500 млн. паунда

Инвестициите в ИИ ще надхвърлят рекордните 100 млрд. долара

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ