Netflix с огромна загуба на абонати след стартирането на "Cuties"

Наблюдава се голям отлив на абонати, регистрирани в платформата.

Netflix (NFLX) е изправен пред сериозен проблем след излъчването на френския филм за възрастни „Cuties“. Според абонаментната аналитична компания Antenna, Netflix от  е загубил 5 пъти повече  от нормалното количество абонати след излъчването на „Cuties“. Междувременно и фирмата за анализ на данни YipitData отчете подобна тенденция.

„Cuties“ се сблъска с двупартиен откат, като републиканския сенатор Тед Круз сподели, че филма изразява "прекаленото сексуализиране на млади момичета". През последните дни хаштагът #CancelNetflix беше голяма тенденция в социалните медии.

Yahoo Finance се обърна към Netflix за коментар, но медийният гигант заяви, че „понастоящем няма нищо за споделяне“.

Netflix – основен бенефициент на тенденцията „да си останеш у дома“ по време на COVID-19 и непрекъснато гореща технологична акция – се е сблъсквал с абонатни загуби и в миналото. И все пак, този път процентът на загубата е значително по-висок.

Въпреки данните, анулирането не би трябвало да има дълготрайно въздействие върху цялостната абонатна база на Netflix. Платформата има над 182 милиона потребители по целия свят и е категоричният лидер в конкурентното пространство за стрийминг,независимо от последните противоречия.

Бойкотите и изказванията в социалните медии създават допълнителен натиск за големите технологични компании, а се оказва, че Netflix не е единственият попаднал в "огъня".

По-рано Facebook (FB) беше подложен на обстрел, тъй като известни личности от Ким Кардашиян Уест и Деми Ловато „замразиха“ страниците си в Instagram и Facebook, за да повишат осведомеността относно речта на омразата и дезинформацията на платформата.

Бойкотът, започнат от кампанията #StopHateforProfit (коалиция от групи за граждански права), не изглежда да навреди на цялостния резултат на компанията, но обърна внимание на проблеми, които продължават да преследват гиганта в социалните медии. Facebook обяви, че „няма коментар“ по въпроса, но спомена няколко стъпки, които компанията е предприела, като например забрана на политически реклами през седмицата преди изборите. Той също така разширява своята политика „Опасни лица и организации“, за да се обърне към институции и движения, които са демонстрирали значителни рискове за обществената безопасност.

През август кампанията #StopHateforProfit настоя за бойкот на рекламата на платформата. Участваха над 1000 високопоставени компании от Microsoft (MSFT) до Starbucks (SBUX), но в крайна сметка движението не успя да нарани финансово Facebook.

Related posts

Microsoft представи Muse

Ето кои са най-високоплатените CEO-та в технологичната индустрия през 2023 година

Raspberry Pi излиза на фондовата борса този месец при оценка от 500 млн. паунда

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ