Секторът на интернет рекламата в България отчита ръст

Над 87,09 млн. лв. са нетните приходи на интернет рекламата за изминалата година.

Над 87,09 млн. лв. са нетните приходи на интернет рекламата за изминалата година. Индустрията отчита ръст в размер на 27% на годишна база. Това е втора поредна година, в която секторът расте. През 2015г. ръстът беше 22%.

Информацията е изведена от проучването на Interactive Advertising Bulgaria. Най-големи приходи е регистрирала най-голямата социална мрежа в света – Facebook. За 2016г. компанията обявява приходи в размер на 22 млн. лв.

Инвестираните средства в реклама,  в резултатите на търсене в Google, са в размер на 19,8 млн. лв. Веднага след това се нарежда YouTube с 9,1 млн. лв.
Бърз ръст в България се отчита и в мобилната реклама. Секторът расте със 74% за година.

 

Related posts

Ето кои са най-високоплатените CEO-та в технологичната индустрия през 2023 година

Raspberry Pi излиза на фондовата борса този месец при оценка от 500 млн. паунда

Инвестициите в ИИ ще надхвърлят рекордните 100 млрд. долара

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ